Middagpauzedienst

Midden in de week even bijtanken.

Een rustpunt precies in het midden van de week en midden in de stad.

Het duurt 20 minuten, want het moet in een gemiddelde middagpauze passen. Je kunt er terecht voor gebed, zingen, naar een overdenking luisteren.

Elke woensdag in de Bethelkerk van 12.30 tot 12.50 uur. Fysiek in de Bethelkerk, maar ook online mee te beleven.

Een gelegenheid om even contact met God te zoeken en daarmee misschien de dingen voor jezelf weer in perspectief zetten.

Misschien heb je redenen om dankbaarheid te uiten. Het kan ook “kracht-voer” zijn voor je christen-zijn in het dagelijks leven, of je kunt gewoon even tot rust komen.

Na die 20 minuten staat er koffie of thee voor je klaar waardoor je ook de gelegenheid hebt met andere bezoekers of met één van de predikanten te praten.

Reacties van bezoekers:

„Toch apart dat er in deze rare tijd nog pauzediensten zijn.” „Dit is krachtvoer voor het christen-zijn.”
En: „Hier krijg ik een duwtje om weer voort te gaan.” „Zolang er mensen zijn op aarde, zolang de aarde vruchten geeft, zolang zijt Gij ons aller vader, wij danken U voor al wat leeft.”

Als u de middagpauzediensten financieel wilt steunen kunt u uw gift overmaken op
bankrekeningnummer:  NL91SNSB0935192301 ten name van Craanen J.

De liturgie van de Middagpauzedienst van woensdag 24 april 2024: